به گزارش مشرق، داریوش باقر جوان گفت: مسافرین نگران استرداد پول بلیت نباشند و شرکتها باید طبق قانون پول بلیت را برگردانند.
باقرجوان گفت: مسافرینی هم که به صورت اینترنتی بلیت تهیه کرده اند پول به صورت خودکار به حسابشان واریز میشود.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور گفت: اگر مسافرین به صورت حضوری برای استرداد وجه بلیت به مشکلی برخورد کردند به دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانهها مراجعه کنند و یا با تلفن گویایی ۱۴۱ تماس بگیرند.
باقرجوان گفت: افرادی که از بازار سیاه بلیت تهیه کردند نیز چنانچه فرد مورد نظر مالک یا راننده و یا شرکت حمل و نقل باشد میتوانند شکایت کنند.